Կենտրոնում Ձեր վեճը լուծելու ընթացակարգերի վերաբերյալ խորհրդատվություն կարող եք ստանալ մեր իրավաբանների կողմից՝ ամրագրելով խորհրդատվության ժամ։
Կենտրոնում Ձեր վեճը լուծելու ընթացակարգերի վերաբերյալ խորհրդատվություն կարող եք ստանալ մեր իրավաբանների կողմից՝ ամրագրելով խորհրդատվության ժամ։
1. «ԱՐԲԻՏՐԱԺԻ ԵՎ ՀԱՇՏԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆ» հիմնադրամը
(այսուհետ` Կենտրոն) ոչ առևտրային կազմակերպություն է, որը հիմնադրվել է
«Օրենսդրության զարգացման կենտրոն» հիմնադրամի, Հայ իրավաբանական միության և
Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության կողմից։ Կենտրոնի մարմինների կառուցվածքը,
գործառույթները և լիազորությունները սահմանված են Կենտրոնի Կանոնադրությամբ:
Հաշտարարության կանոններ, 1-ին խմբագրություն
5
2. Սույն Հաշտարարության կանոնների շրջանակում Կենտրոնը հանդես է գալիս որպես
«Հաշտարարության մասին» օրենքի համաձայն Հայաստանի Հանրապետության
Արդարադատության նախարարության ռեեստրում գրանցված մշտապես գործող հաշտարարական
հաստատություն, որն ունի հրապարակված Հաշտարարության կանոններ (այսուհետ`Կանոններ)
և հաշտարարների ցանկ։
3. Կենտրոնն ինքնին չի լուծում վեճերը, այն իրականացնում է հաշտարարության գործերի
վարում։ Հաշտարարությունն իրականացվում է Կենտրոնի կողմից նշանակված հաշտարարների
կողմից, ովքեր վեճը լուծում են Կանոններին համապատասխան։
4. Կենտրոնի աշխատակազմը գործում է որպես Քարտուղարություն՝ ապահովելով
հաշտարարության գործընթացների քարտուղարության գործառույթների իրականացումը։
5. Կենտրոնի տնօրենը Կանոնների շրջանակում հանդես է գալիս որպես Գլխավոր քարտուղար։
Գլխավոր քարտուղարը կազմակերպում և ղեկավարում է Քարտուղարության աշխատանքները`
Կանոններին, Կենտրոնի Կանոնադրությանը և Կենտրոնի կողմից ընդունված այլ իրավական
ակտերին համապատասխան:
1. Սույն Կանոնները հաստատվել են Կենտրոնի Կանոնադրության համաձայն՝ Հոգաբարձուների
խորհրդի կողմից և կիրառվում են Կենտրոնի կողմից վարվող բոլոր հաշտարարության
գործընթացների համար։
2. Կողմերը մինչև Կենտրոնի կողմից հաշտարարի նշանակումը կամ հաշտարարի նշանակումից
հետո՝ վերջինիս համաձայնությամբ կարող են համաձայնության գալ Կանոններով
չնախատեսված ընթացակարգի կամ նախատեսված կանոններից տարբերվող այլ ընթացակարգի
վերաբերյալ։ Ընթացակարգային յուրաքանչյուր փոփոխություն ենթակա է հաստատման
Քարտուղարության կողմից։
3. Սույն հոդվածի 2-րդ մասով նախատեսված դեպքում Կենտրոնը կարող է հրաժարվել
հաշտարարության գործընթացի վարումից, եթե գտնում է, որ ընթացակարգի փոփոխությունը չի
համապատասխանում Կանոնների ոգուն:
4. Յուրաքանչյուր հաշտարարության նկատմամբ կիրառվում են հաշտարարության դիմումի
ներկայացման պահին գործող Հաշտարարության կանոնները, եթե կողմերը այլ բան չեն
նախատեսել։
5. Սույն Կանոններով ուղղակիորեն չկարգավորված ցանկացած հարցում հաշտարարը և Կենտրոնը
պետք է գործեն Կանոնների ոգուն համապատասխան։
1. Սույն Կանոններում օգտագործվող հասկացություններն ունեն հետևյալ իմաստները՝
Հաշտարարություն` գործընթաց, որն ուղղված է կողմերի համաձայնությամբ իրենց միջև առկա
վեճն անկողմնակալ երրորդ անձի՝ հաշտարարի օգնությամբ հաշտությամբ լուծելուն,
Պարտադիր հաշտարարություն՝ օրենքով նախատեսված դեպքերում մինչև դատարան դիմելը
իրականացվող հաշտարարություն կամ դատարանի կողմից նշանակված հաշտարարություն,
Հաշտարար՝ անկախ, անկողմնակալ, գործի ելքով շահագրգռվածություն չունեցող ֆիզիկական
անձ, ով սահմանված կարգով ստացել է արտոնագրված հաշտարարի որակավորում և Կենտրոնի
կողմից նշանակված է իրականացնելու հաշտարարություն կողմերի միջև առկա վեճը
հաշտությամբ լուծելու նպատակով,
Մշտապես գործող հաշտարարական հաստատություն՝ իրավաբանական անձ, որը մշտական
հիմունքներով մատուցում է հաշտարարական ծառայություններ,
Հաշտարարության կողմեր՝ վեճ ունեցող ֆիզիկական և/կամ իրավաբանական անձ (անձինք),
Հաշտարարության գործերի կառավարիչ՝ Կենտրոնի աշխատակից, ով պատասխանատու է
հաշտարարության գործերի վարման համար,
Քարտուղարություն` Կենտրոնի աշխատակից(ներ), ներառյալ հաշտարարության գործերի
կառավարիչը, ովքեր իրականացնում են հաշտարարության գործավարությունը,
Դիմում՝ կողմերի միջև նախնական հաշտարարության համաձայնության առկայության
պարագայում հաշտարարության գործընթաց սկսելու դիմում՝ անհրաժեշտ կից փաստաթղթերի
հետ միասին,
Հարցում՝ կողմերի միջև նախնական հաշտարարության համաձայնության բացակայության
պարագայում հաշտարարության գործընթաց սկսելու դիմում՝ անհրաժեշտ կից փաստաթղթերի
հետ միասին,
Հաշտարարության համաձայնություն՝ պայմանագրային կամ ոչ պայմանագրային որոշակի
իրավահարաբերության կապակցությամբ կողմերի միջև ձեռք բերված համաձայնություն իրենց
վեճը հաշտարարությամբ լուծելու վերաբերյալ,
Հաշտության համաձայնություն՝ հաշտարարության արդյունքում գրավոր կնքված փաստաթուղթ,
որն ամրագրում է հաշտարարության կողմերի՝ իրենց միջև առկա վեճի լուծման
փոխհամաձայնեցված պայմանները։
Նշված արժեքները ենթակա են փոփոխման՝ հաշվի առնելով հաշտարարության գործի բնույթը, բարդությունը և այլ վերաբերելի հանգամանքներ։
1․The time limit within which the arbitral tribunal must render its final award is 3 months after the arbitral tribunal is constituted. The Secretariat may extend the time limit pursuant to a reasoned request from the arbitral tribunal or on its own initiative if it decides it is necessary to do so.
2․ The fees of the arbitral tribunal shall be fixed according to the scales of costs of arbitration for the expedited procedure set out in Annex
(1) the name of the applicant, identification data if a natural person, state registration data if it is a legal person, contact details of the applicant, physical address, email address and preferred means of notification;
(2) the name, physical address, email address and other contact details of the representative of the applicant;
(3) the name, physical address of the respondent, and other contact details, including email address, if available to the applicant;
(4) a description of the circumstances giving rise to the application and of the underlying dispute referred or to be referred to arbitration;
(5) a statement of the Emergency Measures sought;
(6) the reasons why the applicant needs urgent interim or conservatory measures that cannot await the constitution of an arbitral tribunal;
(7) the arbitration agreement(s) and other relevant agreements;
(8) any agreement as to the seat of the arbitration, the applicable rules of law or the language of the arbitration;
(9) proof of payment of the amount referred to in Article 6 of Annex 1;
(10) Request for Arbitration and any other submissions in connection with the underlying dispute, which have been filed with the Secretariat by any of the parties to the emergency arbitrator proceedings prior to the making of the application;
(11) The application may contain such other documents or information as the applicant considers appropriate or as may contribute to the efficient examination of the application.
(1) termination of the emergency arbitrator proceedings by the Chairperson of the Arbitration Council;
(2) the acceptance by the Arbitration Council of a challenge against the emergency arbitrator pursuant to Article 4 of this Annex;
(3) the arbitral tribunal’s final award, unless the arbitral tribunal expressly decides otherwise; or
(4) the withdrawal of all claims or the termination of the arbitration before the rendering of a final award.
(1) դիմողի անունը (անվանումը), անձը հաստատող տվյալները, եթե ֆիզիկական անձ է, պետական գրանցման տվյալներ, եթե իրավաբանական անձ է, դիմողի կոնտակտային տվյալները, հասցեն, էլեկտրոնային փոստի հասցեն և ծանուցման նախընտրելի միջոցը,
(2) դիմողի ներկայացուցչի անունը, հասցեն, էլեկտրոնային փոստի հասցեն և այլ կոնտակտային տվյալներ,
(3) պատասխանողի անունը, հասցեն և այլ կոնտակտային տվյալներ, ներառյալ էլեկտրոնային փոստի հասցեն, եթե հասանելի են դիմողին,
(4) դիմումի համար հիմք հանդիսացող հանգամանքների և վեճի նկարագրությունը, որը հանձնվել է կամ պետք է հանձնվի արբիտրաժին,
(5) ակնկալվող արտակարգ միջոցների նկարագրությունը,
(6) հիմնավորումներ, թե ինչու են դիմորդին անհրաժեշտ հրատապ ապահովման կամ պահպանման միջոցներ, որոնք չեն կարող սպասել արբիտրաժային տրիբունալի ձևավորմանը,
(7) արբիտրաժային համաձայնություն(ներ) և այլ համապատասխան համաձայնություններ,
(8) ցանկացած համաձայնություն արբիտրաժի վայրի, կիրառելի իրավունքի կամ արբիտրաժի լեզվի վերաբերյալ,
(9) Հավելված 1-ի 6-րդ հոդվածում նշված վճարումը հավաստող ապացույցը,
(10) Արբիտրաժ իրականացնելու պահանջի և դրա հիմքում ընկած վեճի հետ կապված ցանկացած այլ փաստաթուղթ, որոնք Քարտուղարությանն են ներկայացվել արտակարգ միջոցների արբիտրի վարույթի կողմերից որևէ մեկի կողմից նախքան դիմումը ներկայացնելը,
(11) դիմումը կարող է պարունակել այնպիսի այլ փաստաթղթեր կամ տեղեկություններ, որոնք դիմողը նպատակահարմար է գտնում կամ որոնք կարող են նպաստել դիմումի արդյունավետ քննությանը:
(1) Արբիտրաժային խորհրդի նախագահի կողմից դադարեցվել է արտակարգ միջոցների վարույթը,
(2) Արբիտրաժային խորհրդի կողմից ընդունվել է արտակարգ միջոցների արբիտրի դեմ ներկայացված բացարկը՝ համաձայն սույն Հավելվածի 4-րդ հոդվածի,
(3) արբիտրաժային տրիբունալի վերջնական վճռով, եթե արբիտրաժային տրիբունալն այլ բան ուղղակիորեն չի որոշում, կամ
(4) բոլոր պահանջներից հրաժարվել են կողմերը կամ արբիտրաժային վարույթն ավարտվել է մինչև վերջնական վճռի կայացումը։